Świąteczno – noworoczne podsumowanie

DSC_0571_1

Witajcie w nowym roku!

Zanim zdążyłam się obejrzeć już minęła połowa stycznia. Czas najwyższy na krótkie podsumowanie moich świąteczno – zimowych dekoracji. Choćbym chciała nie jestem w stanie zamieścić na blogu wszystkich, a mimo to zdjęć wyszło baaardzo wiele. Dlatego dzisiaj minimum słów a maksimum zdjęć :) Mam nadzieję, że mimo wiosennej aury za oknem, nie straciliście jeszcze ducha zimy i przeniesiecie się jeszcze choć na chwilę w świat pięknej, bajkowej zimy, rodem z opowieści z Narnii. Przygotowując się w tym roku do świąt, w absolutnie nie zimowej atmosferze, postanowiłam zapewnić nam odrobinę magicznej aury przez aranżację tarasu. Sami możecie ocenić czy mi się udało. Możecie wierzyć albo nie, ale wyglądając przez okno mam wrażenie, że cel został osiągnięty. Wyobraźcie sobie moją radość, kiedy w drugi dzień świąt całość została dodatkowo obsypana świeżym śniegiem :) Tak więc życzę Wam samego szczęścia w Nowym Roku i miłej zabawy podczas oglądania!

DSC_0479_1 DSC_0484_1

1

DSC_0583_1 DSC_0593_1 DSC_0576_1 DSC_0537_1 2 4

5

3 DSC_0582_1 DSC_0599_1 DSC_0602_1DSC_0615_1

Do zobaczenia E. 

Dodaj komentarz

Dobre przestrzenie

Blog o wystroju wnętrz

W JAK WNĘTRZE

Blog o urządzaniu wnętrz

petitdecu.wordpress.com/

Decoupage - moja pasja, moje prace, moja radość! Niepowtarzalne prezenty i dekoracje.

od inspiracji do realizacji

architektura design aranżacje wnętrz

BLOG

sklep online deqper.pl

Z głową w książkach

Blog o książkach i dla książek